Tuesday, May 10, 2011

SAYA RASA SAYA DAH DEWASA :)

al0p ....

huhuhu,,,k0rang ada rasa tak macam yang aku rasa?mesti ada punya lah,sapa yang tak pernah rasa cam aku rasa bermakna k0rang x n0rmal...aku n0rmal sebab kalau aku pergi jumpa d0kt0r p0n derang akan cakap aku n0rmal... dan aku tahu memang n0rmal lar kalau manusia rasa apa yang aku rasa nih...


sekarang aku rasa diri aku dah jadi perempuan yang dewasa ... macam mana nak tafsir maksud ni ye ... hurmmmm ... maksud nya lebih kurang camni lar - aku tak rasa aku macam budak2 sek0lah rendah atau budak2 sek0lah menengah..hahaha..aku rasa diri aku sangat2 dewasa dan matang ... matang ke kalau kau tak dapat pape2 kau nak mengamuk dan berangin satu badan?matang ke kalau kau pergi gaduh dengan orang sebab benda2 kecil...matang sangat ke kalau sentiasa berharap bantuan 0rang kalau nak buat pape? .... aaaaa s0 sekarang aku kene tukar tajuk lar nih?


0keh2 ,,, aku sebenar nya tak berapa nak matang lagi lar kiranya nih.. ye tau,,aku tahu semua tu,aku tahu sebenarnya aku belum mencapai usia matang lagi ... semalam pergi makan dengan mak dan juga al0ng n kak su ... time makan mak tanya pasal encik w0ng , dalam kereta p0n b0leh bergurau senda dan berb0rak pasal hubungan aku dan jugak w0ng ... mak dan al0ng p0n cakap sampai bila agaknya aku tak nak jumpa parents encik w0ng tuh.mak pun dah bagi green light kalau lepas nih encik w0ng ajak aku jumpe family dia aku nak pergi,pergi lah...jangan t0lak2 lagi ... sebenarnya di sini adalah , sebab aku tahu aku tak matang lagi lah aku x bersedia untuk berjumpa family dia .


kadang2 mak bapak dia pun akan berb0rak pasal aku .. family angkat dia pun nak jumpa aku.semua orang nak jumpa aku .. nak w0ng kenalkan dekat family derang. bagi aku kalau dah berjumpa macam tu bermakna dah sangat2 serius. berlainan dengan w0ng .. dia sendiri yang nak berjumpa family aku , ada pape event melibat kan family aku dia akan buat ayt "nak ik0t b0leh?" ,,, aku x kisah , lagipun sebelum2 nih pun ada jek membe2 aku yang lelaki jumpa family aku. s0 aku tak anggap benda tu satu yang serius.tapi kalau sampai family belah dia sana dah buat ayat kenal kan aku kat family semua bermakna ini sudah betul2 serius ..


aku bukan nya nak kahwin tahun depan ke apa ... lambat lagi lar,aku nak kerja dulu,w0ng pun nak kerja dulu,,kewangan kami dah kukuh baru lar aku rasa macam dah ready untuk apa2.macam mana ye si angah dulu b0leh berkahwin time berusia 21 ke 22 camtu lar .. gila hebat,hahahaha ... de p0n after dgree ter0s kahwin ,, aku dah umur 23 nie..muda lagi kan?? s0 memang patut lar x ready untuk terlampau serius kan ... kadang2 aku bergurau2 dengan mak pasal w0ng,suh kahwin kan kit0rang cepat2..mak x kesah kalau aku nak bertunang dulu ke apa...parents w0ng pun suh kitorang 'berikat' cepat ,,, derang tak kesah,w0ng pun x kesah...tapi aku ni hah yang kesah...


kesimpulan daripada tajuk di atas adalah 'kau akan matang apabila tiba masanya' ~~ hahaha,ch0w bedah!

No comments:

Post a Comment