Thursday, May 5, 2011

M00D LARI 1 HARI


semalam kan memang hari aku sentap habis lar ... rase cam hidup aku da musnah.bayangkan aku b0leh blur calculati0n time exam ec0n0my ... damn giler!! sangat2 sedih..s0b3x (-__-)"


balik dari exam p0n tak da selera mau makan ... encik w0ng abes kelas ter0s datang ambil aku .. p0n aku tak dak m00d .... dia perasan k0t ... sebab aku banyak senyap jek semalam .. aktiviti yang dia buat memang bes tapi sayang bet0l m00d aku lari giler semalam... bes ke??



~~> makan cend0l n laksa kat tepi jalan (m00d masih hilang,makan dengan senyap)


~~> ajak aku jenjalan tepi tasek (x jalan p0n,,sampai2 aku ter0s duk kat kerusi..senyap lagi)


~~> tepi tasek tuh kan ada akuarium ikan kan?? hah dia bantai ajak aku jenjalan kat situ lak (p0nnnnn sama .... teng0k2 pastu aku ajak blah) ikan tu tak berjaya buat m00d aku 0k ...


~~> teng0k m0vie ... layan FAST & FURIOUS 5 ... terbaekkkkk!! berjaya buat m00d aku datang sebab aku jadi cam excited giler time tuh ... hahahaha ... bes w0k citer tuh..sumpah tak tipu ... dari yang 1st smpai yg ke-5 nih ... yg ke-5 nih paling bes sekali..jgn lupe tgk ye :)


~~> pegi makan kuey te0w kungfu kat blkg mc'd ... (m00d da 0k sket,,mampu bergurau2 dan bergelak ketawa :) )



thanks t0 Dauz W0ng ... sentiasa ada di sisi tak kira camne keadaan p0n :) aaaa,,,camne nak tinggal kan dia nih sepanjang cuti nih :(

No comments:

Post a Comment