Monday, July 22, 2013

Akhirnye...berakhir semuanya

mungkin ada banyak dosa aku yg dulu....sampai macam ni sekali aku kena..

selama nie segala masalah yg berlaku antara aku dengan dia hanya kawan yg tahu...dekat setahun aku sembunyi kan semua dari family..sebab??sebab aku harap suatu hari nanti semua akan kembali macam biasa...tapi,sampai bila?sampai bila aku asyik kena tipu....dah kenapa aku nak syg sgt lelaki macam tu.aku pon tak tahu..

semalam agak lega,,,tengah tunggang terbalik sorang2 aku bgtau masalah dekat adek-badek utk pertama kalinya..selama nie dia akan cuba sedaya-upaya halang aku dari bgtau family ape yg terjadi..konon2 biya masalah kite,kite setel sendiri..biya family teros menganggap dia lelaki terbaik yg dah aku lepas kan..ye,semua family yg jumpe die akan anggap mcm tu.

mungkin ke berjanji macam2 dengan aku sekali same berjanji dengan pompuan2 lain...ujung tahun nk bertunang dengan pompuan lain..tapi dtg jumpe aku ckp semua tu bohong,org buat cerita..ajak aku bertunang..abes tu hujung tahun b'tunang dengan berapa ramai pompuan??

Tuhan duga hati aku..kalau dulu dah elok lupa dia datang kan balik org yg sama...untuk sementara,tapi tak pe..aku masih bahagia wlaupon hanya 2 minggu..dan hari ni,saat ni aku jatuh semula..


Semoga ini yg terakhir Tuhan duga hati aku...semoga suatu hari nanti Tuhan balas ape yg dia dah buat kepada aku...Ya Tuhan,terlampau rapuh hati ini..semoga kekuatan sentiasa bersama aku ~

No comments:

Post a Comment