Saturday, July 27, 2013

Tenang ;)

Semalam mak ngn adek datang sini...huhuhu..suke!

tapi lepas tu macam sedih,sebab aaaa kompem tanye pasal kes tu...jahanam punye lelaki.heeee aku rase kalau aku kumpul org2 yg kau mainkan pastu serang kau bagus ek..bagi pecah muke kau tu..kalau hensem nak playboy aku boleh terima lagi....ingat kn plih org tak hensem ni selamat..tak gune,tak gune,tak gune

papepon lepas jumpe family semalam hati teros tenang..tenang sangat2 :) sampai kan gi keje boleh tersenyum macam org jatuh cinta..cube ingat balik die konon2 nk feeling2 sedih sbb mendung n hujan kan...tak jugak :) Alhamdulillah,,suke ketenangan yg Tuhan bagi pinjam nie..semoge perasaan ni berkekalan..

Kepada awak : teroskan lah kehidupan awak...janji Allah tu pasti.sy yakin suatu hari nanti awak akan rase macam mane awak buat dekat semua org selame ni :) Time tu awak baru nak menyesal cari balik mintak maaf dkt kami2 pon tak gune wak..org lain aku tak tau..tapi yg surenye,dgn aku mmg tak lah aku nk maafkn..perasaan di main2kan macam ni mmg tak lah nk dilupakan..ingat tu :)

So Pija, jom mulakan hidup baru :) Terima kasih Ya Allah kerana tak putus2 menunjukkan kebenaran kepada aku...kalau ingat balik awal2 dlu dah terlampau bnyk hint psl awak..syukur, saye masih selamat ~

No comments:

Post a Comment