Tuesday, July 9, 2013

Aku elak sebab kau tu menjengkelkan ~

haaaa kau...tajuk macam anta msg kat membe2 jek..

menyampah pulak kadang2 tu tengok sesetengah orang yang aku rase kalau tak terlibat dalam idop aku pon tak pe kot..

aku nie hakikatnye jenis cepat sakit ati n menyampah dengan orang..so kadang2 sebab aku dah tau orang tu sangat menjengkelkan so aku sedaya-upaya cube elak,,hatta org tu rapat dengan aku pon ade talian ikatan kekeluargaan ke ape..haaaa seram lak rase.

makanya bila aku elak tu sbnrnye ta nak bagi aku meluat n sakit hati lah dengan org tersebut..same jugak lah dengan situasi seorang lelaki yg bergelar tunangan org nie..haihhh meluat sangat2 lah..msg cakap aku sombong bagai...aku tak reply kau sebab kadang2 mulut kau macam longkang,lps tu nak ajak kuar bagai bajet macam kau hot lah kan...haaaaaa sumpah gedik la hai.so bile aku buat bodo dgn kau ta paya lah sedap2 mulut nak cakap aku b'lagak bagai...aku keje,aku tak tau kau keje ke tak so tyme aku keje mmg jarang nk main msg hokay....bodobodobodo..pastu tak puas ati anta msg macam2..ek eley,,gaji aku tuh termasuk kene msg dgn kau ke??tak kan...so sukati aku lah aku nk buat ape pon.mlm pulak aku main game...so sukati aku lah nk rply kau ke tak...drpd aku msg tpi meluat baik aku main game.

lepas tu pulak ade sesetengah makhluk ni depan pijak semut pon tak mati...blkg pijak aku kemain lagi,..eee menyampah tgk org hipokrit camni,so sebab aku dah tau kau hipokrit maka kau layan lah aku baik cmne pon aku still rase menyampah...inisiatif yg aku amek adelah..aku mmg kalau boleh jauh aku menjauh lah dri ko...

dah lah,nak balik sayong haaaa...esok pose wey.salam ramadhan dari perantauan..bahaha

No comments:

Post a Comment