Wednesday, July 17, 2013

My Baby :)

yayyyyy...baby 2 ekor tu dah sampai kat rumah dengan jayanya :))))

hari isnin bersamaan 15 July 2013 aku gerak dari kg halaman nan tercinta balik ke Johor..dah tengah2 perjalanan aku tengok jam,ehhh awal lagi ni..bajet aritu macam balik lambat,dah awal kemain sampai Johor apa lagi dengan ayat perintah aku sent msg "u, i nak sugar glider ari nie"....ewahhh paleotak kau,aritu org tu nak dtg banyak songeh sangat nak balik kg bagai sampai org tu kena arrange schedule die cari date lain pulak turun Johor anta baby.

tapiiii...eley,wa tau lah.kalau org tu suke kan sanggup buat ape saje..hahahahaha..ehh t'gelak pulak...tetibe jek dpt msg "haaaa??ari ni jugak ke u??okay2 i siap kan keje sikit then i pegi amek sugar glider u kat kedai teros gerak gi Johor.."..gitewwww..pastu aku ade ati nak badmood2 dgn org tu sebab lambat sgt smpai...tak,,,aku marah sbb nanti die tak sempat b'buke.tapi knp aku nk mrh..da ckp last mnit nk mrh org pulak..kalau aku di tempat llaki tu memang tak da lah aku nak anta kan...hahaha...ehhh tak pe.lelaki tu super cool dari ko pija....

maka b'jumpe lah kami utk kali ke-2.caye tak dah membe 3 taun tapi baru 2 kali jumpe,kali pertame tyme aku tgh badmood suh die teman aku jumpe ex aku kat shah alam tu..alaaa yg aku kene marah dengan mak,dengan angah sebab gi jumpe ex tu bwk lelaki lain tu...dah tutup cite,spoilll

kuar2 jek kete..alamakkkkkk tension aku lah haiiii.aku pakai baju purple dah die pakai purple jugak kenapa kann...aku mmg anti kalau kuar dgn lelaki baju nk same kaler nie.nanti org pk bukan2 bajet cam sweet kapel..cilake~

siap aku cakap nak balik umah tukar baju dlu..hahahaha,tapi dah kol 7 jgn macam2 sgt lah.org tu puase ko gedik2 nak tukar bju..lepas b'buka balik umah sewa aku dulu...mamat nie tolong pasangkan sangkar baby...anyonyo budak umah aku pon sebok lah mengintai bajet mcm aku da jumpe bf baru kan...lepas tu kami ke IOI utk cari buah sang baby makan.."satu utk jantan,,,,satu utk betine,,,satu lagi nie utk tuan die makan"..alolo sweet sgt tu,,aku pang kang..hahahah,,

lepas tu???dah lah..die balik Seremban semule lah..tak kan nak tido situ lak kan..esok keje kot...nampak tak kat situ??gigih hanta baby jek...sume org ckp die sweet...bak kate zila,"pijaaaa...ehhh aku suke lah.pendiam jek.aku tegur,senyum pastu smbung buat keje..kena lah dgn ko yg bnyk ckp tu..."..tapi tah lah..dah 3 taun membe ni tak penah pulak lah ade perasaan lebih2...ta tau lah die :) tapi boleh nmpk dah tu..hahahaha..oiii pija!!ko nak cite baby ko yg mane sbnrnye nie...

hahahaha...ehhh baby aku yg glider tuh lah...masyarakatttt comel gilak.yg betine sampai ari ni aku tak dapat pegang sebab garang nak mampos weyyyy....asyik nak terkam smbil buat bunyik menakotkan..yg jantan...phewww super cool mcm tuan yg antakan baby tu..ahaks!...tak kesah sape2 amek,ta de makne nak knal bau ke ape..mmg die semulajadi jinak,geram sangat!!!!

so skrg mmg aku sblom pejam mate main ngn baby,celik mate jek pon teros cari baby :) yeayyy sy gembire..siap bdk2 umah gelarkan diri as mak long lah,mak ngah lah..hahahaha tak bagi duit raye nanti siap korang!!

dah,,nak balik umah jap tgk baby :) tata ~

No comments:

Post a Comment