Friday, August 2, 2013

Hai la hai...dalam berduka ade gembira :)

Huhuhu....ha lah dalam tempoh b'kabung lagi nie...walaupon insan tu tak mati lagi, tapi tak pe...suatu hari nanti beliau mati jugak.n maybe aku tak tau kan.tapi harap2 perkhabaran gembire tu aku dpt tau satu hari nnti..hey boleh lah pegi kubur kau pakai baju cantek2 kaler merah..so mari lah hey b'kabung lebih awal...

tengah dalam mood sedih2 dtg pulak berite gembire yg aku tak tau nk gembire ke tak ek..well,gaji dah masuk.gaji full sebab aku suh start tolak EPF buln 10 nanti..Alhamdulillah..cmpur pulak company bayakan gaji yg kene tolak separuh kat tempat lame tu...wuuu b'gande duit tuan hamba..tapiiiiiiiii

macam hampeh bagi aku dlm bentuk cheque..public bank lak tu.mne ade bukak acc tuh lahhhh!!!haishhh marah..dah terhegeh2 ari kamis msukkn kat bnk islam..tanye membe yg keje bank islam tu dia kate sabtu tak kire hari kerja,,,so isnin or selase baru dpt duit,,carut!!!

habes tu..bile mase aku nk gi service ketenye???bile mase aku nk gi tukar duitnye kat bnk..berie beli angpau gaye cilakak..bile mase aku nk beli umah glider aku nk bwk balik phg...rabu pagi dah gerak balik kot :(
bile mase aku nak shopping handbag & kasut raye :( bile mase aku nak gi beli brg kemas gaya gini :(
haaaaa...Ya Tuhan,knp lah b'terusan duga aku.lemah tahuuuuuuuu T___________T

ta de mood nak buat keja...hey i is skrg da b'kawan dgn ex si jahanam tu..huhuhu tah lah,aku mmg suke b'kawan kot.disebabkan die pon kene mcm aku so aku memahami diri die...tapi die 1 sem jek kot..aku 2 tahun tuuuuuuu...Ya Allah,tolonglah balas dia setimpal mungkin.balas perbuatan menipu die tu..Ya Tuhan,mmg idop die penuh dengan penipuan jek...1 perkataan yg keluar dri mulut tu pon dia tipu sbnrnye :(
Dah2...biya lantak die nanti.alang2 da ade sakit jantung,tumor otak,darah tinggi,,ape salah nye kau tambah kene lumpuh sparuh badan lak kan.buat main sgt semua benda kan...ingat Firdaus,doa org t'aniaya nie Tuhan dengar tau..nak2 buln mulia ni mmg bnyk doa aku utk ko syg :)

tata ~

No comments:

Post a Comment