Tuesday, August 6, 2013

Terasa nak pergi jauh...

Selasa- 6 August 2013

hati selalu dengki...dah elok2 nak ok dia gedik nak ingat balik..hmmm dari bgn tido smpai sekarang dia tak ok lagi..

pedih,sesak,padat.....agaknye tyme ni org simbah air panas pon aku ley rileks lagi..sebab dalaman aku lagi sakit.camne ek nak bgtau rase dia tu...betol lah kot kalau org bgi istilah hati tu macam di cucuk2...haah rasa cmtu lah..try amek pisau cucuk tgn tu sikit,tapi ni die cucuk kat dalam...mcm tu kot..1st tyme rasa macam nie.rasa nak nanges tapi tak boleh menanges...terkumpul kat dalam.

Tadi tyme lunch teros amek kunci kete..selalunya rileks kat blik smbhyang jek...aku kena pergi,tapi tak tau nak ke mana..yg pasti aku kena b'gerak.tekan jek minyak,pusing jek stereng..tapi ta de arah..tau2 dah smpai depan JPO,depan naik highway..gile sgt kalau termasuk tu..laju2 u-turn.

hmmmmmm...still sesak dada lagi ;(

semalam majlis buka puasa office,aku pegi dgn senior aku...dalam kereta kitorg b'borak :

Senior : Boleh tak kalau i buat ayat mcm ni..

aku : ayat ape?

Senior : betol tak taun ni u punye rezeki duit lagi bnyk dri sblom nie?

aku : haah..bnyk

Senior : betol tak kalau i cakap wlaupon u nye duit bnyk tapi u still tak happy?

aku : haah betol

Senior : u ta de mood nak shopping raye...sbb u ckp u beli baju jek,kasut,tdg,sume tak beli..

aku : haah...i ta tau nak bt ape dgn duit tu

Senior : ini menunjukkan sebenarnye selama ni u idop gembira sbb itu lelaki..ini menunjukkan lepas dia pergi hati u da kosong..ini menunjukkan u syg dia bukan sebab lain.u tak pndg rupa,u tak pndg harta..asal dia ada dekat hati u sudah.sekarang dia dah tak de,u sbnrnye hanya mau hati u dipenuhi...itu saja.

aku : mcm najwa latif jek...kosong,kosong,kosong

Senior : sape tu i tak knal lah artis malay

heeee...dia tu aku ta tau nak anggap sbgai apa..akak pon boleh,mak pon boleh..kalau dia dah nampak aku senyap,muka dah tak senyum mesti die intercom aku suh masuk bilik,,,borak,sampai aku tak ingat pape dah :) dan dia tak penah putus2 bagi semangat...

sekarang aku dah agak ok skit kot :) tapi jap lagi duk sorg2 balik abes lah...Allahuakbar! kuatkan hati aku ~




No comments:

Post a Comment