Friday, August 16, 2013

Suami yang jahanam ~

Aku tak tahu lah kenapa aku kerap di pertemukan dengan lelaki-lelaki yang jahanam.sepatotnya aku b'syukur ek,..betollah tapi ia nya jugak menakutkan aku,merimaskan aku,dan membuatkan aku pandang semua lelaki ada lah sama.....

Bila aku di jumpakan dengan lelaki yg depan aku setia kononnya tapi kat belakang aku buat pangai aku rasa aku benci dengan pompuan yg melayan bf aku tu...sebab nnti bf aku akan ckp,pompuan tu yg kacau die lah,ape lah..bajet cam hot memanjang jek kau kan.walaupon aku curiga tapi aku tak de bukti nak tuduh.memanjang percaya.....

Lepas tu aku dipertemukan pulak dengan lelaki yg jahanam jugak..super jahanam.sebab dia laki org.hey,,,kenapa tah mamat nie.dia senior aku time skola dulu.tak penah zaman aku nak amek tau hal dia sejak dari zaman skola smpai skrg.mula2 mcm okay lah kan sbb aku mmg membe jek dgn sape2 pon..ramai jek kawan aku yg da kawen rileks jek aku membe.lagipon cakap pon benda yg perlu n penting jek..

Mslh nye dari cerita zaman skola n kawan2 makin lama cerita tu jadi makin tak best...cerita tetiba nak ajk kuar minum,cerita ape brg2 aku suke kalau shopping,perfume ape,handbag ape,sewa umah baya bape..disebab kan aku penah dimain kan oleh lelaki teros aku jadi meluat tahap dewa dgn mamat nie...

ouh sweet nye laki tu nak tolong bayarkan sewa umah tiap2 bulan,tolong offer bgkel membe dia klau kete rosak sbb nnti dia boleh tlg dptkn bayaran murah..sweet lah bagi aku kalau dia bujang..kalau kau dah kawen ape kate ko jage anak bini kau jek sudah!!hello anak ko pon baby lagi kan...bnyk nak pakai duit kan

Bila dah laki org mmg aku tak layan lah..tapi Ya Allah rimasnye..msg tak benti..aku reply ke tak ke ta de nk putus asanye de..call pulak.dah kena maki abes-abesan pon tak putus asa..aku dah block no pon tak putus asa,guna pakai no lain pulak..naseb lah ta penah tau mane aku dduk agaknye mau muncul depan umah aku.

Bila aku pikir balik,tah2 bini dia cam aku gak..caye jek kat laki tu mcm baik sgt.kdg2 aku terpikir,tah2 pompuan lain pon mcm aku gak,rimas dgn ex aku tu tapi llaki tu m'gila mcm laki nie..tapi kesian nye yg ni bini..aku ok lagi takat gf jek..

Sebenarnya lelaki ni ape heh??kalau pandang dari segi luaran kdg2 muke nampak cam baik nau,hati kat dalam cam syaitan.Sampai ke sudah aku susah nk caye lelaki..bila aku pandang jek teros set dalam kepala,kan main kau baik dpn gf ko kan,dpn tunang ko kan,dpn bini ko kan...kat belakangggggg..hahaha kdg2 rase mcm psyco pon ade..lelaki tu aku ternmpak kat seberang jalan pon aku dok pk,tah bape pompuan dia pasang ni..kesian pompuan tu kena tipu dgn org cam kau...

Semoga,pertemuan aku dengan lelaki2 macam ni tak mematahkan hati aku utk teros mengenali lelaki..Mungkin antara ramai2 lelaki yg aku kenal ada 1 yg bukan macam ni sebenarnya...harap2 lah kan ~









No comments:

Post a Comment