Monday, August 5, 2013

pagi2 dah kena tegur ~ ;(

Isnin - 5 August 2013

hmmmmm..masuk2 jek office dah kena panggil jumpa puan senior...habes dilambaknye keja2 aku atas meja

"Pija....y meh jadi macam nie...i tengok u dah tak focus.u dah tak concentrate buat kerja u..semua salah..."

 aku diam jek..... "dah ta de hati nak kerja ye??nak balik raya dah ye?"  diam lagi..tunduk bawah geleng kepala..

 "u ade mslh u kena bgtau i...kalau i boleh tolong,i tolong...hmmm nie mesti tak setel lagi dgn lelaki tu kan...?" aku jawab "dah...dah setel"

"ok then??haaaa mesti u sedih lagi nie kan....u nie,hati u lemah sgt lah..kenapa u sayang org terlampau sampai lupe jage hati u sendri.now lelaki tu dah happy kan...dia dah tak ingat u knp u nak ingat dia??kesiankn lah dekat hati u sendiri..."

diammmmmm..keluar n gi betolkan segala ape yg salah...yup m'aku.lepas kejadian tu aku dah ta penah focus dengan idop aku...dah tak jaga mkn minum..dah tak jage baby glider,,,tak tau knp tak focus.sebab sakit hati lagi mungkin...sedih??haah..sedih sgt bila org buat aku mcm nie..sedih bila tengok org yg buat aku  jdi mcm ni idop bhgia...*sape suruh stalk gf dia

Bila ade org sekeliling aku ok...ok sgt.tapi dtg tyme aku tgh duk sorg2,mula lah aku cri tepon....tgk tepon,pastu mcm si gila pegi t'ingat "hmmmm selalu tyme mcm ni msti dia msg bgtau tgh bt ape.."..ptg sikit tgk tepon "slalu tyme mcm ni dia tgh bt bnde ni,benda tu"...sabtu ahad,duk umah sorg2 tgk langit.."hmmmm...dah gaji,nak raya,mesti tyme ni die tgh kuar dgn gf dia shopping.."....hari rabu nak balik Phg..kalau dlu2 dia akan call or msg "hati2,elok2 balik tu,,da smpai mane2 bgtau ok"..sekarang??ta de, pesanan tu dia akan bagi dkt gf dia yg nak balik kg...damn shit...

Haritu kete tak boleh start hantar bgkel..buta2 jek kena bayar tah bape ratus.tak tau betol ke tak...kalau dulu kompem dia yg aku cari..n dia dah bgtau siap2 klau tukar itu ini bape standard kene charge...

Ramai ckp aku bodo...aku benci dia tapi kdg2 bila ingat balik ada jugak baiknye dia dkt aku..hmmmm tah lah.idop mmg suke serabut kan??mmg tak kan puas ati selagi tak tgk dia menderita mcm aku rasa...


mood : ta de mood lgsg nak bt pape skrg ~

No comments:

Post a Comment