Thursday, August 15, 2013

Ohoiii...sekarang asyik nak senyum aje :)

eee terasa bengong sangat selama ni yg aku nak sedih beria tu.tapi kalau tak sedih ye tak kuat kan...

alaaa sebenarnya selama ni aku sedih sebab sunyi kan..mane tak nye,kekonon dlu jnji setia abes semua org lain aku tak layan dah..hadap si jahanammmm jek 24 jam.oleh sbb sekarang rajin msg dgn org tu tak sedih pon kalau ingat si jahanam tu.ehhh kantoii..hahaha

sape tah org tu yg tegur aku mula-mula hanya sebab ternampak glider aku jek.minat nak bela katenya..maka rajin lah dia amek berat psl glider...aku pon tak kesah sbb aku tau binatang aku tu mmg comel pon kan.

makanya dari glider teros lah  ke occupation..amboii..QS gak rupenye,jauh nun kedah sana..makanya bila cek tiap malam buat keja sebab tender tu dia pon pulun tolong skali lah..tolong teman ja sampai pukoi 2,3 pagi..ehhh awat cek speaking kedah nie..ta mo, ta mo..mak kate kena cri org Johor ngn Pahang jek.. :)

baguih org nya,,duk umah mak pak,anak bongsu,dia sorg ja tak kawen lagi..umah mak pak pon dah buh nama dia siap2 makanya calon bini kena lah di sisi suami ikot sama duk kedah sana..haaaaaaa cancel teruih,hampa aihh..

macam mana cara cancel??cek habaq mai pendapat cek pa suma psl duk umah mertua lah,psl keja lah,segala pasai lah...tapi Tuhan penentu betoi dak??dia kata tak pa,slow2..mana tau sat gi tetiba Tuhan pulak ubah pikiran dia nak pindah tmpt lain ka apa kan..makanya kami memilih,redha dgn perhubungan kawan kami...ye kami berkawan skrg :) tak rapat pon,,kawan biasa2 ja tapi sat2 gi msg,sat2 gi msg tanya cek da makan ka..cek da balik keja ka..cek nak tido ka,nak solat ka suma aihhh nak tau...

haha..bhgia sgt lah kunun tu??tak lah..cuma skrg dah faham erti redha tu ape.meredhakan pemergian yg lain..meredhakan hub tu berjalan spt biasa dan biyakan Tuhan yg menentukan arah perjalanan sesuatu hub tu :) kita as hambanya hanya berdoa..jika itu yg terbaik maka terima.sekian :)


No comments:

Post a Comment